:...Kenapa ....:

Thursday, December 23, 2010 0 Comments A+ a-

Kdg2 aku terdetik di hati...apa lg yg aku nak dlm idup nie...aku bersyukur ngan semua pemberian drNYA..perlu ke aku merungut atau bersungut lg dlm semua hal...TUHAN dah tentukan kehidupan aku begini...tp usaha...maybe aku kurang utk berusaha...

Kenapa perasaan ni timbul bila fikir2 alik aku ok jer...bab anak2,umah insyallah aku leh handle...tp knp aku masih kdg2 bising ...manja sgt ke aku nie???

Tp perasaan kan ...kdg2 bila anak buat hal...terus aku nak melenting, bila my hubby alik lmbt pun aku nak mrh...adakah aku rs sprti x dihargai di rumah atau adakah aku rs perlu zmn skrg nie hubby pun ambik part sama apa yg aku buat...

Kdg2 mcm org pelarian rsnya terkejar2 dgn masa yg sememangnya laju...dr pg,kerja ke umah pengasuh smpai la di rumah...knp mengapa???? perlu ke aku harapkan bantuan org dlm aku uruskan keperluan isi umah aku???

Kdg2 aku mmg kuat bermain ngan perasaan...wlpn x baik org ckp tp otak aku ligat menceritakan segalanya...tp aku ttp memohon pdnya...KUATKAN SEMANGAT KU DLM MEMBINA KLUARGA YG PENYAYANG....

^ o ^     miss my hubby   ^ o ^

~~ Tabung AsyDhia ~~