:...Kehilangan....:

Thursday, December 23, 2010 0 Comments A+ a-

Almost 3 thn 17 hari "Dia" bersama anak kecilku...disaat "Dia" diperlukan tetiba ilang dr pandangan...cuak sungguh saat tu...ari sabtu (17hb) di carrefour semua ini terjadi...

Tanpa aku duga tanpa aku minta..."Dia" ilang tanpa dikesan...penat mencari sekitar kawasan, setiap laluan yg kami lalu tapi "Dia" dah x da...sama ada dah dibuang dek pekerja bangla yg rajin membersihkan kawasan atau disepak oleh org masuk ke kawasan yg x septtnya...

Kehulu kehilir aku mencari...dlm hati meminta PADANYA biarla ada yg sama seperti "Dia" namun aku x ketemu...dr Jusco -> ManjaKU hingga semula ke Carrefour x jgk jmp yg sama...nasib x menyebelahi ku sungguh klau ada pun beza warna yg amat ketara..

Dlm ati tuhan saja yg tau betapa ssh hati sbb "Dia" pengubat segalanya dr bgn tdo smpai la ke tdo tp apa daya...aku mmg x berdaya...

Akhirnya aku beli juga pengganti "Dia"...dlm hati aku berharap agar cerita TOY STORY 3 tu benar2 terjadi (mainan pandai alik umah tuan dia sendiri)...kdg2 aku dok terbayang agar bila aku bukak pintu umah "Dia" ada dimuka pintu...tp tu semua angan2 n impian yg x masuk di akal...

Tapi nak bt cmner maybe ada hikmah disebalik kehilangan "Dia"...tp apa pun jasanya aku kenang smapi akhir hayat...

 nmpk x apa yg my son pegang...tu la "Dia" yang aku maksudkan

ni kat umah ms my son dlm almost 1 year ++

 sentiasa bersama dan kdg2 menyakat org menggunakan "Dia"

 kenangan terakhir 12hb bergmbr di Mid Valley


^ o ^   Tq "Dia" sudi menemani my son in every situasi d
an x niat nak mehilangkan mu dr my son...huhuuhuu ;(  ...     ^ o ^


~~ Tabung AsyDhia ~~