:...TodaY I'm In Not a Good MooD.....:

Tuesday, March 08, 2011 1 Comments A+ a-

today dlm kul 10 lbh aku dpt call dr my hubby...katanya dia mendpt panggilan dr sisternya bertnykan kami bergaduh ke idak...Gaduh!!!!!! aku jd sgt2 la terkejut...knp lak aku nak gaduh atas alasan apa...so aku pun soal la selidik...katanya dr one of my post di FB....

bila sebut bab FB salahkan sebagai owner FB a.k.a FB yg betul2 hak milik nama aku...x leh ke aku post ikut apa yg aku nak????terang2 dlm FB tu  "what's on your mind"...so apa yg terlintas di kepala so aku taip je la...

tp x sangkakan  blh lak tersalah erti oleh pembaca...tp aku sgt2 hot sbb aku rs x da kaitan lgsg aku bercerita hal yg dia maksudkan...x pe la kan lain org lain pendapat...nak bt cmner kan...

akukan manusia biasa...dr aku geram p maki hamun org baik aku tulis kat FB sekurang2nya aku x mkn org n org pun x mkn aku alik...sapa terasa nasib la kan...n maybe yg buat aku hot adlh situasi yg berlaku sepnjg minggu lps ke minggu nie..

tp sejauh mn aku mrh sekali pun, ada BFF aku nie akan menenangkan aku..tq mie...sudi dgr aku taip mcm2 td....x tau nak kata apa...sbb kdg2 bila sentuh bab keluarga nie kdg2 ada ati yg terusik n terasa...so am i....

x pe la layan je apa yg berlaku...mrh ku semakin reda n bertmbh reda lps bc artikel my BFF ni Perkahwinan bukan utk seronok-seronok ja tau...

as long i feel good adalah lebih baik utk my family n my self 

 

^ o ^   i love my family n i don't care what people said about it as long i know what heppen    ^ o ^

1 Komen:

Write Komen
Amy
AUTHOR
March 9, 2011 at 2:20 PM delete

gud.. gud.. tak baik bad mood sentiasa.. tak elok utk kesihatan.. tak per.. apa2, ko bleh story kat aku.. ko kan my bff... always in my heart tau... ;D

Reply
avatar

~~ Tabung AsyDhia ~~