:...MimPI YaNg X SyOk...:

Thursday, October 27, 2011 0 Comments A+ a-

smlm x sure dlm around kul brp aku mimpi yg plg menyampah pernah aku alami...aku mimpi aku bunuh kucing....Miau...miau....comelkan kucing...haiwan kesayangan nabi lagi termasuk aku...tp yg pastinya aku bunuh haiwan ni dlm mimpi...


my lovely cat...ni mmg kucing aku

x sangup rsnya nak ingat tp tu la otak aku masih teringat2 jgk psl mimpi tu...so aku pun mencari tafsirnya...kat 1 lmn web ni... (lupa lak nak salin url dia) menyatakan yg tafsiran tu adlh  Pertanda anda akan melakukan perbuatan yang tercela. Apa perbuatan tu jgn tny aku...

dlm mimpi tu aku siap kepak kepala kucing tu + ada org lain yg sembelih mcm sembelih ayam....sapa sembelih tu aku x sure...x sukanya saya....menyampah lak aku dgn mimpi nie...aku doakan x da la perkara yg x elok berlaku...hope it just a dream...mimpi mainan tdo (syaitan)

^0^ aku hrp semua tingkah laku aku dlm keadaan izinNYA aminnn.... ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~