:...My DauGHter LiKe A HerO....:

Monday, May 23, 2011 0 Comments A+ a-

Thn lps klau x silap aku...aku teringin nak belikan 1 keta B/O Bike kat my son utk ulang thn dia ke 3 ...aku tgk kat lmn web ni...www.mydear.com.my

cantikkan keta nie...mini cooper...x mampu nak beli yg original atas jln raya ingat blh la beli keta ni main kat hall rumah...tp x jugak kesampaian sbb time sale tu keta ni abis stok....sayup je rsnya....

sejak x berjaya nak beli keta nie, asyik nmpk je keta ni kat atas jln...mcm2 warna but red always in my mind hehhee....tp x pe akhirnya aku berjaya dptkan jgk 1 B/O Bike for my son wlpn x tau apa jenis keta nie...

i'm hapy sbb dpt gak belikan present utk my kid..now keta ni dah berjaya digunakan oleh adiknya selain drpd 1 lg mainan yg dah saya beli 4 thn yg lalu....

 penuh bergaya naik keta si abg...suka gile dia dlm ni smbil tekan butang lagu ... specialnya keta ni adlh lagu cina hahahaha...sbb keta ni opah dia tlg belikan

 ni gaya si adik smbil memandu...si abg naik lg 1 (yg push car) punya...

 lentokkan si manja dari abg utk si adik...nasib la dia nak kasi adik naik keta dia
 opppsss...jgn tgkp gmbr saya plzzz hehehehe...


 my lil angle (brother n sister) love both of them

tu la gelagat my daughter...semakin hari semakin lasak...ada je xtiviti yg dia nak buat...sejak pandai dok main keta si abg...cuka benor smpai berdiri2 dia :)

^0^ for both of you my love (asYDhia) mum happy with you guy's...be a good kid for me n my hubby k :) ^0^

~~ Tabung AsyDhia ~~